keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Joulukuun kerho


Kokoonnutaan meille 7.12 kello 15-17 ja askarrellaan yhdessä kynttelikköjä. Ja muutakin, mitä mieleen tulee. Materiaalina tarvitaan nukkekotilistaa tai vastaavaa, jos ei ole, sitä löytyy minulta. Hammastikkuja, vähän akryylejä. Talo tarjoaa FlowerSoftit! :O) Mukaan vielä kunnollista liimaa, ostin itse vasta kuumaliimapistoolin, joten sitäkin voi käyttää. Lisäksi puuhelmiä, joissa reikä, sellaisia ehkä 3-5mm läpimittaisia. Laitan pian tänne kuvia jutuista joita ajattelin että tehdään. Vai: haluaisitteko tehdä mieluummin jakkaroita? Sekin käy!
Asu vapaa, tonttulakki kiva mutta ei pakollinen ja tietysti mieli iloinen!


6 kommenttia:

ElliH kirjoitti...

No voi harmi!!
Minulla on töitä lauantaina, olin ihan ajatellut että meillä on sunnuntaina näkemiset ja tekemiset.. menikin lupaamaan *harmistunutta mutinaa*
Nyt en voi sitten ku toivotella teille kaikille hauskat askartelut!

H / Lumimäellä kirjoitti...

Täällähän on päivämäärä muuttunut :) Onpas mukava, koska olin jo hiukan muita juttuja miettinyt lauantaille. Sunnuntai sopii mitä mainioimmin! :)

ElliH kirjoitti...

Jes jes jes jes mie pääsen kerhoon! *hyppii ja pomppii niin että kissat ihmettelee*
Tämä pelasti päivän ja kenties koko viikon ;)

Anonyymi kirjoitti...

Ja jokainen joka haluaa osallistua swappiin: JOULU oli tällä kertaa aiheena eli jokin esine, joka mielestäsi jollain tavalla liittyy jouluun.
Onpas taas kiva tavata porukalla, kiva kun päivä sopii myös Ellih:lle.
Pitääpäs käydä katselemassa mitä tekisin, kun laitat kuvia esille, Virpi... Tiedän, mitä pitää hankkia.

Merja kirjoitti...

Hiphei!Mä olin toooosi pettynyt,kun luulin että kerhoillaan lauantaina,koska sillon mä istun lentsikassa ja pelkään.mutta sunnuntai on hyvä.ihanaa...mulla on helmiä sun muita tikkuja,tuo Virpin kynttelikkö on hurjan kaunis.Yhden adventtikynttelikön olen helmistä ja tikuista kasannut,sen kuva on blogissani.Mulla on vaihtari.ja kivaa,että Hillekin pääsee!
Näkemisiin!!

Merja kirjoitti...

No niin,en tiedä kerkiääkö tätä lukemaan enään kukaan,mutta nyt on niin että on pakko lähteä jouluostoksille kun mies on kerran menossa :)))
Eli tulen tuomaan oman vaihtarini ja syöksyn kauppoihin.pitäkää ihana askartelutuokio!